Kızlar şu azlığı sebebiyle 2-3 haftadır takipteyim. 36+1im şuan dr 37 de başlatıriz doğumu dedi. 3 cm açıklık var suan uyarıyor her gitmede. Suni sanci süreci nasildi kaç saatte dogum oldu neler yaşadınız anlatır mısınız benim ilk dogumda kendi sancimla yapmıştım Suni cok mu kötü:(