betulsezgin2018 Kızlar bu hastaneye tuğba güngör de doğum yapmak istiyorum hastane ve doktor hakkı daki düşünceleriniz deneyimleriniz nedir acilll 36 haftalığım
HumaBetul342 betulsezgin2018 merhaba ben ilk doğumu orda yaptım ikinciyi yine orada düşünüyorum Tuba hanımda fakat şuan yurt dışındayım 15gun sonra muayene ve için Türkiye’ye geleceği.Guncel Fiyat bilgisi nedir muayene ve dogum
betulsezgin2018 Meryeminannesi20 Devlet takipliyim sürekli özele mıayene ücret ödemek istemedim. Birikim yaptık özelde doğura bişieim :)
Meryeminannesi20 betulsezgin2018 bende aynıyımda o yüzden sordum 😊 34 haftada bıkere özele gittim şuan 38+3 deyim bide 39 haftada özele giderim diye düşündüm geri kalan tahlilleri mi muaynelerimi şehir hastanesinde oldum çokta memnun kaldım ama doğum konusuna gelince bi ürperiyorum en iyisi yine özelde doğurmak gibi geliyor