Eesraaa34 aynısını yaşıyorum korkulacak bir şey yok benim de doğumdan 20 gün sonra azaldı bitti sandım 40. Gün resmen adet gibi simsiyah aktı 2 3 gün doktorumu aradım yok regl değilsin regl olması için bu zamana kadar nasıl olduysan öyle olması gerekiyor normal regl için dedi içinde kalanları atıyorsun Buda iyi bir şey içindekiler hepsi dökülüyor dedi tabi siz yine bi doktorunuza danışın isterseniz.