minikmucizemm__ Nigar_A cinsiyeti belli mi bizimkisi kız dendi ama bilmiyorum yarın tekrar gidiyorum bakalım ins bu sefer belli olur tam 🌸 sağlıkla kucağınıza alın ❤️🧿
Ksnmera EsoMom_ benim eşimden herhangi bir yardım almıyorum anca bir evladım var ona harcama yapıyorum ondan masraf yapamam fazla
EsoMom_ Ksnmera yapmak zorundasın dedi mi doktor ben yapmayacaktım normalde ilk hamileliğimde ölü doğumla sonuçlandığı için doktor zorunlu yaptırcaksın dedi ondan yaptırıyorum ilk hamileliğimde yaptırmamıştım
Sudence_ Ksnmera sabahları 10da randevular yenileniyor yeni günün randevuları açılıyor bir de öyle deneyin
Nigar_A minikmucizemm__ bize de 16da kız dedi dr.İnşa Allah değişmez bi kaç bişey aldım çünki)) Amin siz de İnşa Allah🤍🤍🤍
2030ilra- 15+6 geçen hafta kız olarak yorumladı bakalım ne olacak sağlıklı olsun da Aralık annesiyim:)