Ksnmera Hepinizin de cinsiyeti erkek mi bazı sayfalara bakıyorum hep erkek cinsiyetleri şaşırdım burda sormak istedim size
Gunes12345 Ksnmera evet benim bı kızım var.bi de erkek olsa kapanışı yapcam 😂ama kızda geçiyor içimden Allah sağlıkla kavuştursun kız erkek ikiside gönlümde hiç farketmez
a-a-my-h_dmr Ksnmera bizimde cinsiyetimiz belli değil daha 4 temmuzda randevum var inşallah 16+4 olacağız o zaman yani 17 hafta içinde büyük ihtimal belli olur diye düşünüyorum inşaallah Devlet hastahanesine gideceğim 2 oğlum var bu 3. gebeliğim bakalım ne olacak Hayırlı sağlıklı olsun gönlümüzden kız geçiyor inşaallah 🌸❣️