Kızlar merhaba 29+4 hamileyim bugün fetal eko çektirmek için perinatolojiye gittim doktor en son ki kontrolden sonra bebeğin hiç gelişmediğini 26 haftalık gözüktüğünü söyledi çok erken haftada gelişim geriliği başlamış riskli bir durum dedi. Gebelik zehirlenmesi için tahlil verdim haftaya görecek. Belki genetik bir hastalıgı vardır bilmiyorum istersen anne karnında onay vererek gebeliği sonlandırabilirsin sonuçlara göre dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim çok üzgünüm. Kilolu hamile kalmıştım ama bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamamıştım