Ilkim1- neden merak ediyorsunuz ki başkasının bebeği sizden düşük kiloda olsa sevinip yüksek kiloda olsa üzülecek misiniz bebeklerinizi kıyaslamaktan vazgeçin artık her bebeğin gelişimi kendine özel doktor iyi dediyse iyiydir neden bu kendini tatmin etme düşüncesi belki düşük doğum ağırlığı olan bir anneyi üzeceksiniz ya da tamamen normal birine acaba benimki mi anormal diye düşündüreceksiniz bazı şeyleri düşünerek yapın