Eslem2112 bende buna şaşırdım şu an kan sonucun 3 veya 4 küsürlü gelse anlarım yükselmiş olabilir diye ama kan negatifken idrarda nasıl çıkabilir sonuçta önce kana karışıyor ve çok erken geçen hafta pik olmuştu senin testin diyelim geç döllenme oldu 1 haftada zaten imkansız ne kanda ne idrarda burda iki ihtimal var ya kan verdiğin yerde bi sıkıntı var çünkü geçen bir arkadaşımıza negatif demiş hemşire ama kız e nabıza girip baktığında 50 küsürlerde bi sonuç çıkmıştı hemşire yanlış bakmışım demiş çok sinirlenmiştik o zaman yada yaptığın testler hatalı kuzum çok üzgünüm seni kırmak istemiyorum ama