Merhabalar burada sürekli doğum hikayesi okuyup Allahım nolur benim de güzel bir doğum hikayem olsun diye dua ettim hep çok şükür oldu çok uzun olacak ama her detayı sizinle paylaşacağım kontrol için 37 haftamdan doktorum çatı muayenesi yaptı ben o kadar korkuyorum ki gitmek bile istemedim ama doktorum 5 sn bile sürmedi gerçekten hiç acımadı nefes alıp vermemi istedi ve o sırada benimle konuşuyor hiç anlamadım bile doğum için uygun olduğunu söyledi artık her hafta görüşüyoruz muayene için dedi ben doğumdan o kadar korkuyorum ki 40 haftama kadar gitmedim bebek hareketli gayret iyi olduğu için bekledim 40 ncı haftadam muayene için pazartesi gününe randevu aldım ailemler baskı yapıyor git diye o gün eşimin işi çıkınca gidemedim kontrole ertesi gün gittim pazartesi günü evde her gün düzenli yaptığım egzersizler yaptım bi tık fazla yaptım bu sefer koridorda 3 tur ördek yürüyüş yaptım duvarlardan destek alarak her gün bi tur zor yürüdüm orda zorladım baya kendimi akşam üzeri eşimle 1 saatlik yürüyüş yaptık her zamanki gibi gece 11 gibi hava sıcaktı evde sıkıldık bir daha yürüyüşe çıkalım dedim yine yürüdük bu arada 4 . Katta oturuyoruz asla asansör kullanmıyorum o gün 4 defa inip çıktım o merdivenden tabi ki yan yan inip çıkıyorum hep o şekilde yapmıştım hamileliğimin başından beri her gün inip çıkıyordum 1 tur sabah kontrol için çıktık evden yaklaşık 1 haftadır ağrılarım oluyor du ben son günler normal diye asla aldırış etmedim önce özel hastaneye gidiyorum doktorumun kendi klinik var orda muayene yapıyor önce nst yapıldı düzenli bi şekilde sancılar çıkıyor 80 90 gösteriyor ben hissetmiyorum ama doktorum bu sancıyla bağıra bağıra ağlaman lazım diyor gel bi açıklığına bakalım dedi 4 santim açıkılık olmuş nasıl bekledin falan diye biraz kızdı bi gün daha gelmesen evde doğururudun dedi diyerek yatış yapıyoruz bugün doğuracaksın dedi tabi biz eşyaları almadan çıktık eşim önce yatışımı yaptık öğlen 2 de eşim eşyaları almaya eve gitti evimiz 1 saat uzaklıktaydı ailerlere haber vermedik çünkü hiç kimsenin beni panik etmesini istemedim ve mahremiyet açısından rahat olmak istedim odada pilates topuyla hareket yürüyüş ördek yürüyüş falan yaptık ben sadece regl sancısı gibi ağrım dışında asla bişey hissetmiyorum doktorum geldi açıklık kontrol etti 6 santim olmuş dedi aynı devam et akşam ezanı okunmadan alıcaksın kucağına dedi sarılıp destek olup doktorum gitti 1 saat sonra gelicem dedi saat tekrardan geldiğinde açıklık 7 santim artık suyunu patcatıcam dedi artık ağrıları hissediyorum birazda olsa zorlamaya başladı saat 6 da sancım yavaşladığı için suni sancı verdi 1 saate doğururusın dedi aman allahım suni sancı beni mahvetti yok böyle acı ben yapamıyorum sezeryan olucam dedim doktorum epidural takalım o kadar dayandın sezeryan olmaz dedi 1 saat suni aldıktan sonra epidural takıldı ve kuş gibi oldum açıklığım 10 saatim oldu ıkınmamı odada yapırdırdı çömelerek kabız olmuş gibi ıkın dedi kendisi de karşımda aynı hareketi yaparak beni motive etti 5 6 ıkınma yaptım sanırım tam hatırlamıyorum yatağa geçtim baktı saçı görünüyor hemen ameliyathaneye dedi acele bi şekilde beni indirdiler doktorum nefes al ver sakın bğıma dayan diyor benim çatala çıkmam ile o an kendimi kayıp ettim resmen öyle bir bağırmışım ki hastane inlemiş bi anda pıt diye çıktı bebeğim bi anda onu göğsüme koydu ben şok içerisindeyim eşimde yanımda göbek bağını eşim kesti yırtılmam oldu dikiş attı ben bebeğime bakarken yaptı dikişi odaya çıktık ailer biz odaya çıktık sonra geldiler kızdılar niye haber vermiyorsun diye ertesi gün taburcu olduk şuan bebeğim 40 günlük diyer hesabıma giriş yapamadığım için hesap açıp sizinle paylaşmak istedim birilerine belki faydam olur diye hamilelik sürecinde en büyük şansım doktorum Gülşah Dalgacı Adana oturan varsa kesinlikle tavsiye ediyorum bana sürekli tavsiye de bulundu asla hasta gibi yatma hep hareket etmemi söylemişti bende hep hareketli oldum 34 haftamdan evimin bahar temizliğini tek başıma yaptım perdeleri taktım yerlerini çömelerek sildim tüm evi mutfak dolaplarını tek tek indirip sildim son günler hurma yedim her gün temizlik yaparken Meryem suresi Yusuf Suresi dinledim ilk doğumun bu arada gerçekten sancısız doğum yaptım hala hayal gibi geliyor doktorum bile hayatımda ilk defa böyle bir doğum yaptırdım demişti hareket edin arkadaşlar Rabbim bi avazda kurtarsın sizleri kolaylık versin hoşçakalın 🤲🏻