Yasminn06 genelde doğuma kadar kullandırıyorlar benimde değerlerim normal devlet takipliydim demir, balık yağı hapı, d vitamini, magnezyum verildi şuan özele geçtim ordada doktorum kullandıklarını sordu ve düzenli kullan bunlar sana doğumda lazım olacak dedi demekki önemli diyorum ilkten kararsız kaldım bu kadar ilaç çocuğa zararı olur mu ki diye her doktor aynı şeyden bahsedince bende kullanıyorum inşallah kolay doğumlar sağlıklı bebeklerimiz olur 💖