minikbebegim06 kimebaktin4 hiç ağlamayın bana da sormuşlardı down olursa engelli olursa aldırır mısın diye ben kesinlikle aldırmayı düşünmüyorum diyip hiçbir testi yaptırmadım sıvı alalım dediler kabul etmedim detay DNA önerdiler kabul etmedim yalnızca detaylı ultrason yaptırdım yani testleri yaptırsam doğuma kadar strese girerdim boş yere aldırmayı düşünmediğim müdahalede edilemeyecek şeyler için strese girmek istemedim yapısal olarak da kafası büyük olabilir
kimebaktin4 minikbebegim06 eltimle konstum aynısıni banada dediler ve hiçbir şey olmadı dedi içim rahatladı azda olsa 🌸
kimebaktin4 [silindi] valla her doktor farklı bişey diyor ya sasrdim özele gidcm büyük ihtimalle minyon olacak kafası ilerde zamanla eşit olur dedi başka sorunu yok dedi
Sevgii_ kimebaktin4 benim oğlum için de böyle şeyler söylediler 36. Haftaya kadar kafasında büyüklük olduğunu hatta şeklinin bozuk olduğunu söylemişlerdi ama çok sağlıklı bir şekilde doğdu hiç birşey çıkmadı. Şekil bozukluğuna gelince de yatma şeklinden mi yoksa söylediklerine göre mi bilemiyorum ama sağ tarafı biraz daha dik sola göre başka da birşey yok
KLORAKHANIM kimebaktin4 senin terinde olsam 2 ve 3 lü tarama testini zerre umursamazdım , para dökme hiçbir yere 4lü yi iyi araştır çok güzel yerde yaptır orada ögrenirsin.
[silindi] Benim oğlumun da kafası hep büyük çıkardı her doktor ailede kimin kafası büyük diye sorardı, eşimin kafası gerçekten büyük ve oğlum da koca kafalı oldu🙈 inşallah güzel haberler alırsnız 🧡
Babybebi kimebaktin4 kimebaktin4 bak o çok güvenilen testin bile yanılma payı çokmuş ben doktorla konuşmaya gittim bak tüm testler tarama testi olarak geçiyor okadar çok araştırdımki amniyosentez sıvısından bile yanılgı olmuş gerisini sen düşün bence paranı dökme benim çocuğumada dediler aynısını ama takmıyorum o konudada konuşmuyorum kaç kez aldırmak istermisin diye sordular hayır dedim hani ısrarla soruyorlar üstelik net dille hayır dememe rağmen sana tavsiyem asla paramı harcama zaten aldırmayı düşünmüyorsun Allah a bol bol dua ediyorum inşaAllah hepimizde sağlıkla kucağımıza sağ sağlim alırız bebeklerimizi ne olursa olsun kapalı kuttu ancak onlar teknolojinin verdiği imkanlara göre bir cevap veririler Allah ın herşeyde kadir olduğunu unutma bol bol dua et asla kendinizi dara sokmayın benden başka testlerde istediler yapmadım zaten bu testide apar topar onların saçmalıklarından dolayı yaptım şok oldum ister istemez bi baktım kan verdim falan öyle hızlı gelişti… sadaka verin dua edin para harcamayın tavsiyem bunlar o testleri araştır nıpt test bile yanılıyor yani
2cocuk2kopek kimebaktin4 2li 3 lü testlerde hep down sendrom çıkıyor zaten canım o testleri doktorlar önermiyor bile yaptırmayı. 2 . Hamileliğim doktorum hiç bir testi istemedi faetal dna yaptır istersen dedi . Ultrasonlarda herhangi bir sorun olmadığı için ben direk detaylı yaptırdım . Şükür temiz çıktı
3_bebelianne kimebaktin4 oğlumunda kafa büyüktü sağlıklı bir çocuk olarak doğdu tek belirti o değil burun yapısı kemik yapısı ense kalınlığı oluyor esas belirtileri öyle bir durum varsa nasip allahın hediyesi oluyor canım napacaksın üzülme hiç detaylıda netleşir ama ense kalınlıgı burun yapısı kemik yapısı sana baska bırsey demedıklerıne göre ihtimal bu sadece
kimebaktin4 3_bebelianne down sendromlu belirtileri yok dedi ayrıntılı ultrason da ense kalınlığı normal yok dedi sağlıklı bacak boyuyla kafası eşit değil dedi minyon bişey olck kafası büyük olck glba bilmiyorum ay kucağıma aldığımda herşeyi unuturum ilk çocuğumda bna doğumdan sonra ölme ihtimalin çok yüksek dedi pıhtı atar kan sulandırıcı verelim dedi oda bacağımda varis var diye ALLAH’A tevekkül ettim çocuğumu riske atmadım sağ Salim kucağıma aldım doğumda müdahale ettiler siz düşünün artık çok yıprattılar. Beni
halitefe kimebaktin4 niye 3 lü test yaptırdın ki ikili yaptırıp bırakacaktın olayı 3 lünün doğruluk payı daha düşük
kimebaktin4 halitefe ben yaptrmma taraftariydim kafası büyük olunca yapalım dedi keşke israra rağmen yaptrmsydm ayrıntılı ultrason da hiçbir şey çıkmadı çok şükür down sendromlu belirtileri sıfır
Zeynepsinejan kimebaktin4 bak canım ben ikinciye hamileyim diğerinde bana dedi down durumunda gebeliği sonlandıracağız vs bunda da yaptırmadım çünkü ne olacağı belli değil yanılma payları yüksek perinatolog hiç bir şey%100 değil en fazla%80 diyebiliriz dedi. Hayatta hiç bir şeyin garantisi yokken kendimize bile ne olacağını bilmezken bence hiç bir şey yaptırma boşu boşuna para verme. Çünkü tedavisi olan bir şey değil asla yıprandığınla kalıcaksın. Rabbim sağlıkla El MUSAVVİR cc ismiyle kucağına almayı nasip etsin. Üzülme kardeşim
kimebaktin4 Zeynepsinejan yok bacım iyiyim toparlanfim hatta kafam dağılsın diye alışveriş verdim benim içim rahat çocuğum sağlıkli eşimin tarafından kafa büyüklüğü ırsi ,2 eltimde demişler aynısını Rabbime tevekkül ettim 🌸
duyguanneoluyorr kimebaktin4 ya bir dr vardı daha bugün izledim videosunu ikili tarama testi temiz çıkmış hastanın üçlü taramasında down riski yüksek çıkmış hastasına kızıyordu neden yaptiriyosun bunu ikili temiz çıktıysa üçlüye gerek yok diye kalbinizi ferah tutun lütfen bebisiniz gayet sağlıklı siz strese girince oda çok üzülüyordur
kimebaktin4 duyguanneoluyorr ben ikili yaptırma dim normalde yaptrmcktm kafası büyük olunca yaptırmak zorunda bırakıldım en azından içimiz rahat olsun dediler benim çocuğum gayet sağlıklı ben ALLAH’A tevekkül ettim Rabbime sığındım 🌸
duyguanneoluyorr kimebaktin4 ne güzel bir inanış eğer öyleyse bile onu verende rabbim tevekkül edin kalbinizi hep ferah tutun