kimebaktin4 üzülme downlu olsa da olmasa da..
onlar o kadar güzeller ki..
ben pediatrik fizyoterapistim. Genel anlamda bebek downlarla çalışıyorum.
Aşığım onlara. Çok hikaye dinledim. Bir öğrencimin annesi bir sürü doktora görünüyor gebeliği çok sağlıklı görünüyor bebek çok sağlıklı diyorlar. Şehrin en iyi hastanesinde en iyi doktorlarına yaptırıyor doğumunu. Bebek bir doğuyor ki down sendromlu. Kadın şoka uğraş. Ama demişti ki, iyi ki hamileliğimde risk bile olduğu söylenmemiş bana. Belki de aldırırdım çevre baskısıyla. İyi ki de doğurmuşum diye. Güzel düşün her zaman. Hayat bu