Adete 3 gün kala yaptığım yumurtlama pik çıkmıştı hatırlayın. O ara ilişkiye girdik sanırım biz e belki de yumurtlama o pik çıktığı gün oldu yani geç e bu durumda yerleşme vesaire de geç oluyor. Ben şimdi ay sonuna kadar olmazsam tekrar mı kan vereyim test mi yapayım yoksa bi doktora mı gözükeyim? Çünkü bazı kadınlar adet olacağı gün hamile kalabiliyomuş diye okumuştum. Yerleşme adet gününe geliyor yani beklenen yumurtlama baya geç olduğu için