Kızlar selam yarın 38+5 oluyoruz ve saat 11de sezaryen doğumum var. Kızıma kavuşacağım için heyecanlıyım tabi ama bir taraftan çok korkuyorum. Damar yolu bile açtıramayan bir insanım belden iğneyi nasıl olucam bilincim açıkken orda öylece nasıl yatıcam bilmiyorum düşündükçe karnıma ağrılar giriyor kalbim hızlanıyor. O kadar gerginim ki bebeğime kavuşma heyecanından üstün geliyor bu gerginlik 🥺 kendimi nasıl rahatlatabilirim doktor çok paniklersen o an genel anesteziye döneriz dedi ama belden iğne olduktan sonra bir daha onu da yaşamak istemiyorum