Merhaba kızlar ya ben size bişey sormak istiyorum benim sat 12 Hazirandı reglim bittikten sonra günleri değerlendirdim ve şuan hamilemiyim değil miyim bilmiyorum çünkü daha bat çok var ama şöyle bişeyler oluyor bende yani ilk değerlendirdiğim günden itibaren bazı günlerde kaşık ağrım oldu üşüttüm sanırım dedim şu sıralarda hep bir karın ağrısı afedersiniz sanki bağırsaklar bozulmuş gibi bide çok fazla gaz oluyor bunlar bir belirtimidir acaba düşünmek istemiyorum daha çok var diye ama düşünmeden de edemiyorum yardım lütfen