Annekuzusu06666 nihalclgc evet banada hiç geçmiyor gibi geliyor inan ki daha 25+1 kaldı allah izin verirse 13 hafta
Annekuzusu06666 Busra2013 iki hafta varya arada çünkü hatta 37de bebek hazırsa kilosu iyiyse alanlar bile var
Busra2013 Annekuzusu06666 vala ben yirt disindayim nasil yaparlar bilmiom ilki normal bekleniodu 41 de sezeryana alindim bunu kacta alirlar bilmiyorum
Patiseverana nihalclgc sağlıkla zamanında gelirse inşallah bizim de Eylül sağlıkla gelsin tüm bebişler ♥️