aanne_1998 2 kere yattım hastanede, ikisini de çam sakura da Perinatoloji bölümünde yattım doktorum barış boza ben memnunum. Normalde medipol takipliydim ama hiç fark etmedi oradaki doktorum serviksimin kısaldığını suyumun arttığını, iyi ki özel bi Perinatolog doktora gidip detaylı yaptırmışım o hoca kendisi bildiği halde hangi hastane takipli olduğumu çam sakuraya gönderdi iyiki de göndermiş Perinatologları ve Perinatoloji kliniği yatan hasta katı çok çok iyi sayelerinde yaşadı oğlum. Hala en ufak sancı da oraya gidiyorum 36. Haftaya kadar da gidicem serkilaj alınınca başka doktorum var gidip onda doğum yapıcam normal gebe durumuna giricem çünkü o zaman. Şu an normal gebe sayılmıyoruz maalesef her hastaneye her doktora güvenilmiyor maalesef. Sancınız ağrınız olduğunda kadın doğum acili sürekli açık ve 7/24 Perinatolog var tercih edebilirsiniz.