Esnsntrk Kızlar 16 haziran da regl oldum 20 haziran da bitti . Yaptığım ovulasyon karı aticam 23 haziran da pik gibiydi. Degerlendirdigim günleri okeyledim . Sonradan siliklesti zaten. Ama takvimim uygulamasında yumurtlama bugün görünüyor https://photos.app.goo.gl/GH6J4G4FXvgXJmT48
Bir1kelebek Esnsntrk sorunuzdan alakasız ama ne güzel 4 gün adet görmeniz yaa ben 10 gün oluyorum ve çok sıkıcı bebek isteyen biri için yani günler geçmiyor of 😫
Esnsntrk Bir1kelebek doğrudur ya bende geçen ay denedim olmadı bu ay tekrar denedik. Hayırlı haberler inşallah