Kızlar Adet gecikmesi üç gün dün akşam kan sonucu verdim bugün çıkmış 0.0 yazıyor
Negatif oluyor
Biliyorum ama 0.0 ilk defa gördüm
Bende de aynı sonuç çıkmıştı canım sonrasında zaten regl olmuştum