Gmzrsln Kızlar merhaba . 32+4 haftalık hamileyim ve bende basur çıktı bu durumu yaşayan oldu mu aranızda merak ettim.
bebek_29 Gmzrsln Ben hiç yaşamadım amaa kendine kendine geçmez diye biliyorum çünkü eltim de vardı ameliyat oldu geçti ameliyat olman gerekiyor doğumdan sonra ameliyat ol canım
dilaradoyan Gmzrsln 30hafta civarı çoktı doğum sonrası 6ay falan geçmişti kendi. Çoğunlukla geçiyor vajinal doğumda tetikliyor doğum esnasında. Geçmezse doktora görünürsün
Gmzrsln gizemmccc bende de 1 tane ama söndü gibi sanki et beni gibi duruyo ama içi boş acısı falan yok şuan şükür