Nevindemirer_09 Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim dün kontrolde doktorum rahim ağzı kısalığı olduğunu söyledi 24 mm çıktı büyük haftalarda böyle birsey yaşayan oldu mu erken doğum riskin var dedi çok korkuyorummmm
babyandmom__ Nevindemirer_09 Bol bol dinlen canım. Sen dikkat et beslenmene herşeye stresten uzak dur. 28. Haftada rahim ağzı kısalığı yaşadım bir yattım taa ki 38. Haftaya kadar. 38+1 de bebeğim sezaryenle doğdu
miniminibebek Nevindemirer_09 benimde kısalık çıktı erken doğurursun dedi 36+0 olduk hep uzanıyorum sadece lavaboya ve yemeğe kalkıyorum
miniminibebek babyandmom__ bi şey sorabilir miyim kısalığı sizde hissediyor muydunuz ben kaşık ağrılarından duramıyorum kısalığa bağlıyorum 🥲
miniminibebek babyandmom__ benım de öyle karnım o kadar gergin ki tişörtüm kaldırdığım gibi Dr lar karnın patlayacak diyorlar elle dokunuyorlar kasık agrılarımdan duranıyorum kasılmalardan
Nevindemirer_09 Normalde özel hastanede bakiliyordum doktor çok endiselendirdi beni kadın doğum yönlendirdi peritanoloji uzmanı baktı ve bu haftada olmaz dedi yapabilecegimiz birsey de yok dedi peki hareket kisitlamam var mı dedim yok dedi anlamadim