Mihraelif Merhaba güzel anneler bebek bakım ve beslenme ürünlerinde nelere dikkat etmeliyiz veya sizler neler aldınız Philips Avent ve lansinoh markaları arasında çok gidip geliyorum cam mı plastik mi tercih etmeliyiz?
3_bebelianne Mihraelif avent aldım oğlumda biberonda emzikte bir ara chiccoya geçmişti büyüdüğünde bu sefer mamajoo tercih ettim hem biberon hem emzikte kuzenimde oğluna kullandı memnjn kaldı
Brcarss Mihraelif philips avent iki cocugumda da kullandım cok iyi hemen tuttular. Emzikte aynı sekilde avent
ezoocum Philips event aldım ben 1 tane eğer tutmazsa onu dr brown alacaşım bakalım şimdilik tek Biberon yeterli gibi belki hiç gerek olmayacak sütüm olacak bilmeden çok almak istemedim
ezoocum Esmademir34 evet cam aldım ufaklardan ne olacağını bilmiyorum belki sütüm olacak mamaya ihtiyaç kalmayacak o yüzden 1 tane küçük cam aldım
Esmademir34 ezoocum bende kucuk almayi dusunuyorum belkide gerek kalmyck sutum olmazsa verirm inşallah gerek kalmaz tabi siz Sut sagim makinasida aldinizmi ben almadim gerek olursa eşime aldiririm zaten özel hastanelerde oluyor sanirim