altunergelini Merhabalar ikili tarama testi için doktorum 2 hafta sonra pazartesi gel dedi sabah mı gidiliyor öğleden sonra mı bilgisi olan var mı ?
Loveis altunergelini farketmiyor canim. Sadece çocuğa bakılıyor senden kan alınıyor. Öyle ayrıntılı bi durum yok.
Zge12 altunergelini aç veya tok olmak farketmiyor canım ultrasondan bebeğin burun kemiğine ve ense kalınlığına bakılıyor sonuçlar 1 hafta 10 gün içinde çıkıyor grafik olarak doktorun ekranına düşüyor
momandboy_ altunergelini ben pazartesi gidicem ikili tarama için sadece kan alıyorlar ediyorlar özelde biraz pahalı diye devlete gidicem
Aymirasu Zge12 canım benım down sendrom kısmı 0.71 cıkmıs beta hcg 51 ne demek oluyor bılgın varmı bende uc gun once yaptırdım en nabızdan gordum sonucu
Aymirasu Zge12 doktor kontrolde hersey yolunda demıstı burun kemıgı ense kalınlıgı vs cok sukur ıyı dendı ama merak etttım bu sonuçlar da normalımı gosterıyor
Zge12 Aymirasu kuzum bu sonuçlar tek başına yorumlanmıyor grafiğe göre bakılıp yorumlanıyor grafik varsa elinde at
Zge12 Aymirasu canım genelde grafik 1 hafta 10 gün içinde düşüyor sisteme kan verdiğin hastaneden çıktısını alabilirsin yada eğer sisteme yüklenirse ordan PDF dosyası olarak görürsün