Slmcnmyeniben Hempol daha adetinize varmış onun için bu kadar silik çıkmıştır 2 gün sonra tekrar yapın
Hempol Slmcnmyeniben yamuk gibi de o yüzden bi değişik geldi sağol yorum için bu testler her geçen gün farklı farklı yanıltıyor 😅
Nasia Geçen ay bende de aynısını yaptı awoc. Yamuk yumuk bi çizgi çıkardı ama benimki beyaz çizgiydi. Kuruma çizgisi olarak yorumlarım zaten sonra regl oldum:) Sizinki sanki bi tık daha pembemsi gibi. Bence 2 gün bekleyip tekrarlayın
Hempol Nasia ya işte güvenemiyorum hep bi tuhaflık oluyor awoxta bende dediğin gibi tekrar deneyeceğim daha var reglye hayırlısı 🤗
Hempol Nasia hiç sorma ya boşuna gidip kan vermek istemiyoruz mecbur bunları yapıyoruz onlarda böyle çıkıyor 😂😂
Sensedim O kuruma çizgisi gibi bişey çok yaptım awox genelde hep çıkıyor iyice kuruyunca kayboluyor o çizgi
Sensedim Hempol resim yok siliyorum ama yine takip edin test iyice kuruduğunda çizgi kaybolmazsa tekrar denersiniz