Aminea kendimi bildim bileli zaten hep vardı dediğim gibi özellikle sarı bi akıntı koku hamilelikte oldu kaşıntım hiç olmadı çok şükür ilacıda kullandım gene aynı gene aynı geçirmedi bendeki sorunu doktora akıntı ve koku var dediğimde verdi kullandım ilac bitince yine aynı oldu bende bidaha üatüne düşmedim