babymom2026 aşkım belki yumurtlaman gecikmiştir ve kanda çıkmayacak kadar küçükte olabilir hala.. şu yalancı testlerden de gına geldi ya valla 4 kere hamile kaldım onun haricinde yaptığım hiç bir testte yalancı pozitif görmedim şuan ne kadar arttı 🫠 şuan artık kafandan at bakalım zaman ne gösterecek çok strese girdiğin içinde böyle erteleniyor. Adet olursan da en güzeli ovülasyon ile yap bidahaki ay en azından ne zaman yumurtladığını anlayıp kan vereceğin net günü anlarsın