Merhaba kızlar,
Serklajlı gebelik geçiriyorum. En başından beri bebek baş aşağı pozisyonunda. İki gündür göbeğimi çok aşağıda hissediyorum yattığımda sıkıntı yok ama oturduğunda yada bebek baş kısmını hareket ettirdiğinde sanki bir batma hissediyorum. Sancım veya su gelişim yok. Ama korkuyorum aynı durumu yaşayan ve süreç hakkında bilgi verebilecek olan var mı?