Eres26 Program 7 Kasım gösteriyor ama Sezeryan durumu olursa Ekim sonuna kayar sanırım 21 haftaligiz Erkek Bebis 🦋
Eres26 Kalbimde ilk gebeligim Sanırım 19 da pitirdamalar başladı 19-20 diyebiliriz ama hala çok sık ve güçlü degil
Annelikyolundabiri Kalbimde 30 kasım görünüyor ama ikiz olduğu için 40. Haftayı görmek mümkün değil 🥲 inşallah 36dan önce doğmasınlar şu an 17+4 olduk 🩷🩵
Gizmmis Annelikyolundabiri bizim de ikiz doktor dururlarsa 36 da alırım dedi 22 Kasımdan sonra bekliyoruz bizde ☺️alışverişe başladınız mı
cakirbebek Kalbimde Sezaryen olacak 21-25 Kasım arası dedi. Daha iyiyim şükür .2 yaşındada bir kızım var zamanda geçiyor hayırlısı bakaljm 🥰
Annelikyolundabiri Kalbimde ben her zaman bu tabiri kullanmıyorum 🌸 çünkü hayırlısı bazen zor olabilir. Kolaylıkla, sağlıkla, zamanında gelsinler diyorum 🫠
minikmucizemm__ Kalbimde tahminlerime göre 28 Kasım’da doğum yapacam yarın 18 haftalık olucaz inşallah doktor henüz bişey demedi