senaozen bebeğim doğduktan sonra bu durumu yaşadık. 6. Ayda kontrole gittik doktor kapanmamış ama büyümüyor da bu iyi bir şey dedi. Genelde bebeklerde olur 2 yaşına kadar da kapanır dedi. 2026 Nisan da gideceğiz. 1 sene sonrasına gün verdiler. Merak etmeyin sizin karnınızda daha doğuma kadar geçer gider Rabbim şifa versin 🤲🏼❤️