Kızlar bana da cesaret verin sürekli agliyorum korkum çok var… Yaşadığım yerde özel yok..
Devlet te olacak doğumum ve 30 günüm kaldı artık ne zman gelirse.. ve korkup anladığım da karnım sertleşiyor ve bebek hep solda hissediyorum.. açıkçası sancı gibi karnımın altı ağrıyor… lütfen beni bilgilendirin başıma ne gelecekkk