Kızlar 24 Haziran benim ovulasyon testimin pozitif çıktığı gündü. 19,20,21,23 ve 24 Haziran olarak değerlendirdim. 25 i çatlama günümdü ve değerlendiremedim. Ama bugün sabah çatlamanın ertesi sabahı bugün yani 26 sında değerlendirdim. Sizce zamanlamalar iyi mi? Tutma ihtimali var mı? Çatlama gününü es geçtim diye tutmayabilir mi? Ama ovulasyon günüm yani 24 ve öncesi hep değerlendirdim. Bir de çatlamanın ertesi sabahı. Lütfen yardım edin.