Kızlar annem sürekli sen düzenli olarak sağlık ocağına gidiyor musun kontrole diye söyleyip duruyor.Bende her ay doktora gittiğim için gitmiyorum diyorum.Bugün de aşının 2. Dozunu yaptırmaya gidicem dün aradılar ve kan da alacaklarını söylediler.26. Haftada neyin kanı bu aranızda yaptıran var mı?Birde her ay sağlık ocağına da gidilmesi mi gerekiyor