Şuan yaşadığım durum.. acaba gece üşüttüm mü anlamadım sabah wc kalktım bir bardak soğuk su içtim sonra yattım ama sanki kusucam yani bi midem kötü oldu karnım ağrıdı bi anda çok rahatsız edici birşey nasıl anlatıyım sanki içimde birikmiş aşırı bir gaz sancısı var gibi onun verdiği rahatsızlıkla aynı sanki şuanda. Bu durum normalmi nasıl geçer anlamadım bi kötü oldum karnımda sertleşti ne yapmam lazım bilmiyorum