Biz de bu süreci zorlu atlatanlardanız şükür bugünlere🙏🏻 gece suyum geldi acile gittik doğuma alındık hemen sonda nst odasında takıldı oyle abartılcak ağrı yok spinal de acıtmadı sakinlik bu süreçte cok onemli sanırım ki panik atağım var ona rağmen başardım 😃ameliyat sonrası bastırma vs hic hatırlamıyorum kanama kontrolu de hemsire bi baktı oyle acıklık varken bakılan gibi değil eldiven takıp dokundu o kadar sonda cıkarken de acımadı şuan tek sorunum sütümün gelmemesi ve bebişimin memeyi kavrayaması süt gelince onu da aşıcaz inşallah amelşyat sonrası terleme titreme cok kotuydu gaz cıkma tuvalete cıkmada zorluk yaşamadım