MujganisMom Kızlar merhaba adeti düzensizliğinde beta hcgye baktıran var mı ya hormonlar bozuk olduğunda beta da 2 küsürlerde ya da 3 küsürlerde çıkıyor mu kafam karışık yine hamilelik olmadı ama değerim 3.1 çıktı 15 gün gecikmem var. 😒🤦🏻♀️
MujganisMom Aliaras2022 Aynen onlara bağlı diye düşünüyorum çünkü bu kadar gecikmeye değer binlerin üstünde olurdu diye düşünüyorum.
NoName_ MujganisMom hormon değerlerim normaldi benim sadece ultrason görüntüsünde pcos vardı adetlerim düzensizdi beta değerim 1.20 filan çıkardı hep
MujganisMom asil15 Ya yaşla alakası yoktur. Bütün her şeyime bakıldı en ufak yeme düzenimi bozduğum zaman adetim düzensizleşiyor benim. 🤷🏻♀️😕
MujganisMom NoName_ Yaa benim pkosa falan da bakıldı hep yok dendi hiçbir sıkıntım yoktu sadece düzensiz beslendiğim için tembellik vardı kilodan dolayı. Dikkat ettiğimde düzeliyor ama.
MujganisMom NoName_ Evet kesinlikle ama işte kafamı karıştıran da şu benim normalde hep sıfır küsürlerde çıkardı beta şimdi neden böyle oluyor acaba tetikleyen ne onu merak ediyorum. 🙂🧡