Arkadaşlar ben 29+4 hamileyim. Hamileliğimin ilk başında 84 kiloyla başladım. Daha sonra 87-88 gördüm. Ama dünden bu yana tartıldığımda bi baktım 86.5 düşmüşüm. Araştırdığımda ise 3. trimesterda kilo vermek iyi değil gibi şeyler yazıyor. Doktorum izine çıktı o yüzden kendisine soramıyorum. Korktuğum şey bebeğin suyu falan azalmamıştır dimi iyice paronoyak oldum zaten panik bir yapım var. Benim gibi böyle az da olsa kilo veren var mı? Doktorunuz ne dedi durumlar nasıl? Kafama çok takıyorum dünden bu yana