Kdr25 28+3 haftalığım şimdiyr kadar hamur işi tatlı abur cubur şeyleri minimum seviyede yiyerek bu zamana kadar geldim ama bundan sonrasında canım çok istiyo tatlı çikolata frenleyemiyorum kendimi napıcam sizce yemeli miyim yoksa tutmalı mıyım ? 😓
Ummuskaan Kdr25 bende 31+3 hamileyim dayanamıyorum tutamıyorum kendimi günde 1 tane fln çikolata yiyorum
Dryatpzglu Kdr25 ben hep yedim. Aşırı değildi ama haftada bir iki kez yemişimdir abur cubur falan. 36 haftalık hamileyim. Çok şükür bi sıkıntı olmadı. kilo aldım ama herkes normal diyor 43 düm şuan 58 im.