CansuuBlogg bende benzer süreçten geçtim belki sizde de aynıdır ama fark edilmiyordur diye yazıyorum(sizdeki butun ihtimaller ekarte edildiyse bir bakın derim) uzunca süre tedavi gördüm ama Dr bir sorun yok diyordu içimden madem sorun yok ben neden bunca ilacı kullanıyorum diye soylenirdim esime "hayatım sende bir test ver sorun yok diyorlar yazık bunca ilaç kullanmayayım sana hiç bakmadılar"dedim ürolojiye test verdi sonucu aldık doktora gittik ve sayı 20 bin,hızlı olan ise anca 5 bin falandı yüzdesini hatırlamıyorum nette bunun ancak aşılamaya yetecegi yazıyordu ama doktoru 1 sprem bile yeter o da var diyordu nasıl olur bunca sonuç taradım tedavi yöntemlerini okudum bu sonuç için hep tedavi önerilmisti
Neyse evde bitkilerden biseyler hazırladım bir takviye aldım ve esimin sprem değeri 4 e katladı sonraki ay doktoruna gittim böyle böyle yaptık dedim ama likefaksiyon değeri hala kötü bunla alakalı olabilir mi çünkü spermin ilermesine engelmiş dedim " hmm o zaman dur biseyler yazalım"dedi sanki ben gösterene kadar kagitta yazmiyor..
Neyse yine netten baktım ki asıl önemli olan morfoloji ve dna hasarı ama esime o testi hiç yapmamışlar tüp bebek merkezine gönderdim ve diplerde değerler ya dedim bunca zamandır kimse buna bakmadi ve habire bana ilaç yüklediler diye neyse netten araştırdım bu işin uzmanı bir hekim hangi takviyeleri vermişse onu da aldım esim özenli bir şekilde kullandı ben yine keciboynuzu bal corekotu zerdeçal gibi şeyler yapmaya devam ettim şükür gebe kaldım bence daha derin detaylı bir tetkik yaptırın esim min 5 doktora gitti ve hiç biri bu tetkikleri yapmamıştı mesela