busra05_ içme suyunu kaynatıp ılımasını bekleyin kolunuzu yakmayacak sıcaklığa geldiğinde mama yapabilirsiniz demek oluyor, biberonun 30 ml yazan kısmına kadar ılımış sudan koyun üzerine de mamanın içindeki ölçeği tam doldurun üzeri silme olacak tepeleme almayın (su az mama çok olursa bebeğiniz susuz kalır) biberonun içine dökün kapağını kapatıp dairesel şekilde sallayın su ve toz mama birbirine çabuk karışır. Biberonu çalkalayarak karıştırmayın üzeri köpük köpük olur ve bebeğinize gaz yapar. Su kaynatıp ılıtma işlemini de öncesinden hazırlarsanız daha pratik olur. Bir sürahiye önceden kaynattığınız içme suyunu koyun o zaten orda soğuk kalacak mama hazırlayacağınız zaman başka su kaynatıp bu iki suyu karıştırarak kullanabilirsiniz ılık suyunuz daha hızlı hazır olur soğumasını beklemek zorunda kalmazsınız. Sakın musluk suyundan yapmayın bağırsak enfeksiyonu geçirir mutlaka içme suyu kullanın