2.ci gebeliğim ilkinde düşük sonucu kürtaj oldum 20 Haziran adet günümden beri sarı lekelenmem vardı bugün ise kahverengi lekelenmem oldu akşam üzeri bi damlaydı şimdi 3 damla kadar olmuş dr kesen aşağıda düşük riskin var dedi bu durumu yaşayan oldu mu normal mi kafayı yemek üzereyim sabahtan beri kendimi tutamıyorum yarın Dr kontrolüm var vajinal ultrason isterse izin vermeli miyim