Asill01 Bu hormon benim pskolojimi çok bozmuştu zamanında beyinde hipofiz de ur olabilir diye bile bilgiler çıktı karşıma, gebe kalmam diye kendimi hazırlamıştım bile eşim de çok kızıyordu çok daha yüksek değerler ile gebe kalanlar var diye, internetten araştırma yapmayın bu sizi daha çok strese sokar, prolaktin in en büyük tetikleyicisi de zaten stres.
Çok fazla meme uyarımı yapmayın, stres yapmayın gece uykunuzu dikkat edin doktorla görüşüp ilacı da alın herşey yoluna girer inşallah,
Rabbim sizin de gönlünüzü evinizi şenlendirsin inşallah 🤍🌿