Talihkusu6666 momysss vallah benimde bat 3-4 Temmuz bugun Kan testi ile ögrendim beta 11 cikti.. sizde bi kan Testi yaptirin .. Idrar testinde negatif cikiyor benimki
momysss Gizem_erdag geçen ay ben hissediyodum ya vardı ama kimyasal oldu sonra bu ayda hiç bişey hissetmiyorum:(
Gizem_erdag momysss baya umutluydum ama kırıldı nedense ya aşırı sancı balık kokusu aldım durduk yere sadece mutfagın kapısının önunde yani başka bir yer falan bıle değil niye böyle oldum bılmıyorum ya bekleyecez artık 😮💨
Talihkusu6666 momysss icinizi ferah tutun ❤️ herkesin vucudu farkli ve herkesde ayni göstergeler olmuyor. Yiyecegi ekmegi varsa gelir dünyaya ❤️🫶🏻 Rabbim nasip etsin pazartesi günü bi Kan testi yaptirin
Kubragocer momysss Benimde bat 4 5 temmuz pazartesi kan versem varsa çıkar mı acaba benim adet öncesi belirtilerden daha yoğun belirilerim var pazartesi varsa uygulamaya göre 3+1 hafta oluyor kanda çıkar mı
Kubragocer Kubragocer Ben erken döllenme olduğunu düşünüyorum çünkü adetim bitti 6 7 gün sonra yumurtlama akıntısı yaşadım
momysss Kubragocer kesin cıkar canım ama ben bekleme kararı aldım gün içinde düşünmemeye calışıtorum dayanırsam beklicem salı günü regl günüm zaten
nuseyildi Kubragocer merhaba sizin adet döngünüz kaç gün? Bu ay ben de adet bitiminden 7 gün sonra yumurtlama akıntısı yaşadım acaba erken döllenme mi diye düşünüyorum. Benim sat 8 haziran
Kubragocer momysss ben pazartesi randevu aldım gidip kan vericem en azından belirsizlikten kurtulurum böyle olmas beni daha da yipratti