Kızlar 2. Gebeliğim 38+3 olduk. 6 yıl arayla ilk çocuğum planlı sezeryanımızdan erken geldi ama bu gebeliğimde gününü dolduruyoruz şükür ve yarın sabah 9 da sezeryanım olacak. Heyecan , mutluluk ve çokça stres korku var nedense kendimi yiyorum o ameliyat ve sonrası gözümde çok büyüyor Allah güç kuvvet veriyor o zaman ama işte düşünmeden de geri kalamıyorum. Ama çok korkmaya başladım .İçimdekileri birileriyle paylaşmaya ihtiyacım vardı kusura bakmayın.