Merhaba arkadaşlar. Benim ikili tarama testim 1:46 yüksek riskli çıktı doktorumuzun önerisiyle fetal DNA yaptırdık sonuçları bekliyoruz. Bu benim ikinci gebeliğim şükür ilk çocuğum sağlıklı. Bu süreç öyle zor ve geçmek bilmeyen bir süreç ki düşünmekten hiçbirşeye adapte olamıyorum benzer şeyler yaşayanınız varsa eğer anlatabilir misiniz acaba çok rica ediyorum