Merhaba bugün kan uyuşmazlığı iğnesi için hastaneye gittim. İlaç gelene kadar beni nst ye bağladılar ve bebegim ilk baş sürekli kaçtı sonra da surekli karnimda bir sağa bir sola gitti. Tepeler oluşturdu. Benim düşüncem korktuğu yönünde. 28+4 haftaligiz bu arada. Neyse gün içinde biraz sakinlese de bütün gün olduğundan daha fazla dışarıya çıkıntılar yapmaya karnımin dışına daha fazla çıkmaya başladı. Ki normalde de aşırı hareketli bir bebek ama bunlar ekstra fazlaydı. Akşam gezmeye gittik ve tuvalete girecek yer bulamadığım için 3 saate yakın tuvalete giremedim ve daha yolda bebek kasiklarima baskı yapmaya başladı kıpırdanmaya başladı. Bir ara biraz sakinledi ama eve gelene kadar yine aşırı aşırı dışarı doğru baskı yapmaya başladı ve karnıma kramplar girdi ve bel ağrım vardı biraz. Bu arada sabah hastanede ignemi oldum bir sorun olmayacağını ama yine de kanama, bebek hareketinde azalma vs olursa acile gel. İğneden hiçbir şey olmaz ama genel uyarı dediler. Benimki normalden çok çok fazla hareketli ve midem yanıyor, karnıma mideme kramlar giriyor. Bununla ilgili yorum yapabilecek var mı acaba ? Bir de dün gece de çok hareketli olduğu için geceden uykusuzum