MrvCgn Kızlar 22 haftalık hamıleyım peynır kesıgı gıbı akıntım ve bıraz kasıntım var daha randevuma var dogal yolla onerebılecegınız bırsey var mı?
Accountant MrvCgn doğal yolla geçmez o doktoruna danış mutlaka ben hamile değilken ilaç kullandığım halde hemen geçmemişti
Zeynepsinejan MrvCgn ben aylardır çekiyorum sirkeli su ile silme iyi geliyor ama ilk başlarda ise fitil verecektir dr donaxly veriyor ben kaç kutu kullandım bilmiyorum geçmedi doğumla geçer ümit ediyorum
Gokceegee MrvCgn suyla biraz sirkeyi karıştırıp yıkan canım biraz hafifletir o mantarı doktorum bana söylüyordu ben o şekilde yapıyordum kaşıntım felan geçiyordu
Oznurcivan Gokceegee Merhaba banyo suyu tamamen mi böyle olmalı yoksa özel bölge temizliği için mi sirkeli su kullanmalıyız
Mariam2 MrvCgn eczaneden taravizol krem ala biraz hafifletir bı zarar yoktur canm bende kullandım bebekle bile kullandım