Kızıma dolapta almıştım puset ana kucağı arabaya uygun neyse bı geldi essek ölüsü gibi yani çok ağır 2 kere kullandım şimdi eltime verdim doğumda istycem mecbur yeni yasa o yondeymis hafif bişey baktım yok hepsi çok ağır gibi duruyor aln var mı misafirliğe gittiğimde kullanırım çocuk içinde dursun aşıya filan kızlar siz aldıysanız hangi marka aldınız 🤦🏻♀️🥴