Mimea erken gebelik testi yaptım 3 tane hepsindede çizgi çıktı. Bugün post olarakta paylaşmıştım. Dedim emin olayım gittim kan aldırmaya. Sonucu acile gösterdim geç bir saat olduğu için bir yandan tansiyonum düşmüştü. Bana gebelik olmadığını söyledi. Şaka gibi yaa cidden aşırı sinirim bozuldu ağlamamak için zor tuttum kendimi 4 gün kaldı adetime bu şekilde olup çıkma ihtimali var mı?