Merhaba
Oğlum aşılama bebeği öncesinde iki düşüğüm vardı yaşım 36 hem devlet hem özel takipliydim bugün devletteki randevumda kilosunun geri kaldığını beslenemediğini söylediler
Buna rağmen haftaya gel ilerleme olmazsa doğuma alırız dediler yarın özele gidicem ama içime kurt düştü kilosu 2800 de kalmış daha önce böyle bir durum yaşayıp haftasının dolmasını bekleyen varmı