Oğluma kavuşmak için son 99 gün ikili rakamlara indik kah ağladık kah güldük😅 umarım 40 haftayı içerde tamamlanırsın bebişimmmm bizim hiç acelemiz yok sağlıkla zamanında güzelliklerle gel🩵🤍🧿🫠 bu zamana kadar vaj enfeksiyon oldum, iye oldum, 17 hafta da lekelenmem oldu, 22 de kanama gibi geldi bebeğin eşinde hafif bir kanama alanı var dendi istirahat verildi gibi gibi. 20. Haftadan sonra işler cidden biraz daha derinleşiyor😅 ama sabırla şuan bekliyorum daha az hareket etmeye çalışıyorum 😅 bu arada tam 24. Haftamda şeker yükleme testi yaptırdım sonuçlar iyi şükür ama o 75gr su hiçte korkutulduğu gibi bi şey değilmiş yani. Herkesin süreci o kadar kendine öz ki gerçekten her durumda daha da anladım bunu. Aynııı günler haftalar olan gebeler sizde neler varr